emine568 dogumu tetiklicek hareketler davranislar varmi 39 haftalik ve hala ses yok hizlandircak biseyler var mi
symag emine568 şuan 36 haftaligiz ilişkiye hiç girmedik diğer gebeligimdede öyle olmuştu kızım erken doğdu ve kolaydı . Bol yürüyüş yapin
Seduel emine568 ılık duş alırken squat yapar gibi eğil kalk hurma ananas ye. Birde dışarı çıktığında sendeleyerek yürü kaldırımlarda sol tarafa doğru iyice insin başı bende 39+2 yim hergün yapıyorum ha gayret 😂 sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah 🐣🥰🥹
emine568 KuzeyinAnnesi10 iliskiye girmeyi de cok istemiorum ya ikimiz de korkuyoruz bisey olcak diye ordek yuruyusu de yapamam bacaklarimi tasiyamam sekilde yinede tesekkurler🥲😭
peksimetya emine568 duşun altındça geçin sırtınızı suya verin su da azcık sıcak olsun. Beline doğru aksın dursun. Bi de merdiven inip çıkın dikkat ederek. Ben duş almıştım. Sonra da yürüyüşe çıkmıştık ama bi dik yokuş çıkmışım evlerden uzak 🤦🏻♀️ o gece suyum geldi belki onlardan sebeptir diye düşündüm
Evazada 40+2 hala hiç bişey yok bugün doktorum 40+5 e kadar bekle gelmezse süni dedi çok korkuyorum süniden ne yapsam bilemiyorum squatlar filan hepsini yapıyorum ama gelmek istemiyor işte☹️
peksimetya emine568 ama işte öyle de böyle de istedşğim gibi olmadı. Suyum geldi sancım gelmedi. Sonra sancım geldi ama açılmam olmadı. Suni verdiler yine olmadı. İşin özü bıöağın altına yatıverdim mecburen. Madem yatacaktım bıçağın altına 12 saay niye sancı çektim ki diyorum 😅Hayırlısını dileyin 🥰
emine568 peksimetya aa sezeryan mi oldunuz sonunda nasip oylrymis demekki ya oyle dusunmeyin gunahlariniza kefaret olmustur insallah o cektiginiz sancilar
peksimetya emine568 evet sezaryan oldum çünkü hastaneye gittiğimde 1cm açılmam vardı 12 saat sancıdan sonra da 1cm açılmam vardı 🤦🏻♀️ su da gitti tabi bebek kupkuru kaldı karnımda. Dediğiniz gibi tabi nasip, şimdi ise 2.gebeliğim iyi ki sezaryan ooh diyorum 😅