prenses_annesii2603 User22 bence çok güzel bi isim Hz Meryem’in lakabı aynı zamanda anlamıda çok güzel 👍👍
Habibi User22 çok güzel isim. ❤️ çevremde ve akrabalarimdan Betül ismini koyanlar var. Bende isimlerin her yaşa yakismasindan yanayım. 🤗
Tugraseda User22 iki tane betül tanıdığım var yetişkinler ama ikisininde yapısı cok sakin cok naif hanım kızlar olması
User22 prenses_annesii2603 benimde çok hoşuma gitti kaç gündür kuran da geçen isim arıyorum hiç içime sinmiyo bi gün beğeniyosam ikinci gün tuaf geliyo.Betül Kuran’da geçmiyomuş ama hayırlı isim olarak geçiyo
User22 Nisanannesi34 evet öyle ama ben modern isimli babaanne de hayal edemiyorum 😐 bi isim bence her yaşa yakışmalı diye düşüyorum ortada bi isim olarak görüyorum betülü ama bakalım çoğunlk ne düşünecek
prenses_annesii2603 User22 kuranda her gecen ismin anlamı iyi olmuyor malesef illa Kuran’da geçsin şartı yok ki öle şartlamayın kendinizi
Asl-stc Bence gayet güzel ben böyle isimleri daha çok seviyor şimdi herkeste aynı isimler var büyüyünce kullanamayacağı anlaşılması zor isimlerdendir anlamı bilindik anlaşılır bence 😍
User22 Asl-stc içimden de hep Betüş geçiyo bu ismi koyarsam kızıma sürekli Betüş derim diye düşünüyorum çok sevimli geldi kulağıma
Nisanannesi34 User22 O babaanne olduğunda normal olucak işte :) Mesela elisa koydun onun döneminde asel,melisa diye babaanne olucak 😄 ama Betül Zeynep gibi isimler koyarsan 150 senelik isim olucak☺️
Pamukveannesi12 Tugraseda evet benim de tanıdığım bir kişi var yetişkin 26 yaşlarında çok zarif sakin ince ruhlu kız
User22 Pamukveannesi12 zeynebi çok düşündüm ama çevremizde çok fazla Zeynep var çocukluk hayalim aslında ama sülalede çok fazla olunca karışıyo Betül hiç yok o yüzden betüle daha sıcak bakıyorum ama Zeynep ismini bende çok beğeniyorum
Pamukveannesi12 User22 evet benim de çocukluk hayalim kızım olunca koymak istiyorum 😍 hayırlısı olsun bakalım inşallah ismine uyum sağlar taşıyabilir. Hayırlı evlat olsun size. Betül de güzel nasıl uygun görürseniz 🥰