Merhaba kızlar. Şu an 33+4 haftalığız , karnımın aşağı doğru indiğini fark ettim ve kontrol amaçlı özele gittim , kendi asıl kontrolüm haftaya pazartesi günü. Doktor bebegin doğum pozisyonuna geçtiğini , rahim agzinin kısaldığını ve erken doğum riskimin olduğunu söyledi. Sancım falan yoktu ama geldiğimden beri çok nadir de olsa sol tarafımdan kasıgıma doğru hafif sancı giriyor gibi psikolojik mi onu da anlamıyorum ,yatıp dinleniyorum şu an. Böyle Bi durum yaşamış olan var mı hiç aranızda? Bebegin gelişimi suyu falan çok iyi 2250 gr kilosu var herseyi normal sadece erken doğum riski var dedi doktor. Tedirgin oldum baya🤧😕