FKRKS29 Asila_arzu yaa hayırlısı olsun hakkınızda insAllah çok güzel bir gebelik geçirir evladinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız teste göre bariz var gozukuyo en kisa zamanda kan verip hayirli haberler alırsınız insAllah🥰🥰🥰🥰
Asila_arzu Seval0Seval insallah en kisa zamanda insallah evet ovulasyon test kulladin birde vitamin hapi resim atiyim isterseniz
Asila_arzu Seval0Seval suan hapim bittmis Internetdende bullamadim hakkini helal et folik asit ilaci kullandim 🌸🌸🌸 ecanden recetesiz alinabilir
Birmavianne__ Asila_arzu acaba belirtilerini yazabilir misin? Ben de bebek istiyorum adetim on gün kala 15 gün kala karnımda ve sırtımda çok şiddetli ağrı oldu sırtımdaki ağrı geçti ama kasıklarım da çok ağrı var adetime daha yaklaşık on gün var sen de buna benzer şeyler olmuş muydu acaba
Asila_arzu Birmavianne__ göğüslerim aşırı derecede ağrıyor cok afedersiniz meme uçlarım dik duruyor çok sertler ve çok ağrıyor bu ayin 19 unda adet görmem gerekiyor asil ama gelmedi
Neslihan1309 Hayırlı olsun canım darısı başımıza 🌼 Bende bu ay ovülasyon kullandım ve bir kaç aydır zaten folik asit kullanıyorum bat 5Eylül bakalım dua et bize de 🙋♀️
Asila_arzu Neslihan1309 allahim herkeze hepinize dünyanın hangi ucuna bekleyen kim varsa allahim herkeze nasip etsin insallah