Emanetimmm ben bir anne yanı bir de odaları için geniş 3 kademeli bir beşik almayı düşünüyorum , ilk 6/7 ay yanımda aynı beşikte uyuyacaklar daha sonra da odalarındaki beşikte uzun süre aynı yatakta uyumalarını istiyorum çünkü sese dokunmaya karşı uykularının hassas olmamasını istiyorum , kuzenlerim de bu şekilde büyüdüler şu an 4 yaşındalar ve uyku düzenleri çok iyi