Merhaba kizlar ben basksehir cam ve sakura şehir Hastanesi’ne infertilite bölümüne (kisirlik)gidiyordum şuan hamileyim kadın doğum uzmanına gidecem memnun olduğunuz doktorunuz varmı tavsiye edebileceğiniz ben ilk kontrolume gidecem 6+1 haftalık şuan 4 gün sonra aldım doktor demet acar sayım hakkında 1 2 kişi iyi bişey yazmisti internette devam edebilecegim ileriki zamanlarda doğum yapabileceğim doktor tavsiyeleriniz varmı 🤰🏼