Kızlar selam 37+1 deyim geçen hafta 36+3 de kontrole gidip sezeryan günümü aldım 5 eylülde daha iki hafta var doğuma devlet hastanesi olduğu için günü doktor vermedi ameliyiat odasında gün aldım bu iki haftalık süre içinde doktora kontrole gitmelimiyim son haftalar olduğu için yoksa doğumumu beklemeliyim kararsız kaldım toplam 3 hafta kontrol edilmemiş olacak doğuma kadar sizce ne yapsam