Ebraz Parol dışında bişey içemiyorum hamilelikten nasıl geçicek bu baş ağrısı tülbentle sıktırdım ama yok geçmiyor felaket ağrıyor yaa
sinemsii Ebraz canım peçete ya da pamuğa karabiber koyup kolonya dök alnına sar tülbentle iyice yandıktan sonra açıp duşa gir iyi gelecektir
Mom_83 Canım ben Bi dönem çok kötü olmustum gözüm açılmıyordu eşim intden bakıp buz kompresi yapın diye bulmuştu onu yaptık biraz şakaklarına biraz ensene buz koy çek iyi gelmişti bana inşallah sanada şifa olur