Zeyneb35 Asla yaptırma canım ,
Ben de yaptırmadım 2 li test sadece para tuzağı, ama yok illa ben öğrenmek istiyorum evet gerekirse aldırırım diosın yaptır ama aldırmayacaksın hiç hamileliğini sıkıntı stres moral bozukluğu ile geçirme , keza benim arkadaşıma down sendromlu dediler ama çocuk doğdu hiç bişeyi Yok 2’li test doğruluğu cok az yani , gereksiz ben 4 lu testi yaptırdım şuan 6 aylık hamileyim çocukta hiç bir şey çıkmadı çok şükür bunda detaylı olarak herşey incelendi ,
2’li test hamileliğini ve doğumunu bağlayan o süreci etkileyen hiç bir şey Yok ona göre yapışacak tedavi de Yok süreçte değişiklik olacak hiç bir şey de Yok , yani bence çok gereksiz 🤗🙏