yenibirannis Aysenurdesign bnm ablam sın gebeliğin de yasamıştı 4 yıl önce bi sıkıntı olmadı çok şükür
RSsuer Aysenurdesign Kaç haftalıksın canım bendede var 36 haftalık olduk bir probleme sebep olmadı çok şükür 🙏🏽
saleymom Aysenurdesign benimde ilk gebeliğimde olmuştu 38. Haftadaydım ve artık beslenmiyormuş o yüzden doğuma almışlardı canım
Carteryasemin Bana da aynısını dedi ama doğuma yakın olması normalmiş doktorum öyle söyledi endişe etme
Aylinlin34 Mrb cnm bende 31+2yim plasenta yaşlanması dedi ama suyu iyi kan akımı iyi diye daha bekletiyorlar
RSsuer Aysenurdesign Bende 24. haftamda oldu plesanta bebeğini beslemeye devam ettiği sürece ve bebeğe giden kan akımında sorun olmadığı sürece sıkıntı olmuyor.
ipek-karadag80 Aysenurdesign O korkulacak birşey değil haftan kaç canım benim de 37 de demişti 38+3 de aldi bebeği artk doğum istediğini gosterirmis