anapanda12 Glsng_ elektrikli kullanmadım ama manuel kullandım 2 bebeğimde ilkinde aldığım kablolu bişidi zulüm gibiydi 2. Bebeğimde 101den bi pompa aldım gayet rahat sağım yapıyor
Allahkahretmesin1 Glsng_ bence doğumdan sonra duruma göre alınmalı benim sütüm vardı ama bebeğim tek göğüsten emiyordu mesela diğerini Manuel pompa ile sağdım zaten en fazla kullanacağın 1 ay sonrasında gerek kalmıyor
anapanda12 Şu ünlü mochi varya onun muadili kiwi markasınındı sanırım kullanımı rahattı mastit oldum ve onunla çokça sağım yaptım rahattı benim için siz yinede araştırın
Glsng_ Allahkahretmesin1 doğuma kadar da beklersem cok geç olur en iyisi Bi Manuel alayım sonrasına bakalım
plajterligi Glsng_ ay kesinlikle elektrikli. Ben elektrikli kullandım iyi ki manuel almamışım kim uğraşacak onla. Bir de eğer ihtiyacınız olursa alın boşuna almayın şu an. Benimde ihtiyacım olunca sonradan aldım
Allahkahretmesin1 Glsng_ ben doğumdan sonra almıştım vermeye çalıştım defalarca ama göğsümün birini almayınca eşimi gönderdim aldırdım hemen zaten 1 hafta kullandım aldığım gibi duruyor evde
Allahkahretmesin1 Glsng_ kıyafet beşik gibi temel ihtiyaçlar hariç hemen hemen her şeyi doğumdan sonraya bıraktım ben en azından boşa masraf olmadı sağlıkla alın kucağınıza 😊
Merve1616 Glsng_ Manuel aldım deneme amaçlı.Cunku doğum günü iznim bitince çalışmaya devam edeceğim.Sut sagıp birakmam gerekecek.Fayda görmezsem elektrikli alırım diye düşünüyorum.
Damlaalyz Manuel gücü çok iyi ama aşırı yoruyor sırf o yüzden sagmayi kesmiştim elektrikli aldım kiwininkini tabi alana kadar sütüm bitmek üzereydi onun da sütüm az diye mi bilmiyorum çekim gücü manueldeki kadar güçlü gelmedi