Eine 15+4 haftalığız ve bugün hastaneye gittik bacakları yüzünden cinsiyet öğrenemedik benim gibi olanlar oldu mu olduysa cinsiyetiniz sonradan ne çıktı
guzelanne01_ Eine kızım oldu canım 16 haftama kadar göstermedi kız dedi doktorum 16 da herkez diyordu zaten göstermiyorsa kızdır hurafelerde tutmuştu bende zaten makas bıcak testide kızdı kızım oldu çok şükür🌸🌸