Rabiabtr Selam hanımlar ne kadar kaldı doğumunuza benim 14 gün yazıyor ama üç gündür bel ağrıları ve kasık ağrıları çok yogunlaştı bebek iri haftasına göre şuan tam 38 haftaligiz 3900 gram ilk doğumum olacak korku başladı sizler nasılsınız 🥲🥲🥲
yenibirannis Rabiabtr 33 haftalık olucaz bu gece 2.200 kg bende çok agrlastım belim vajina bölgem fena inş doğum baslangıcı değildir bide baş asşağı dönmüş oğluşum hakkmzda hayrlısı olsun inş bizimde zorunlu sezeryan eylül sonu gibi alırım dedi Dr😇
Bennomuyum Rabiabtr aynı durumu yasamamız 🥹 37+4 haftalığım bebek gelişimi 3 hafta ileride 3750 idik gecen hafta ve son bir kaç gündür benimde adet ağrısı gibi ağrılarım var akıntılarım çoğaldı bel ve sırt ağrılarım coğaldı ve ishal olmaya basladım 🥹🥹🥹🙈 sanırım geliyor tosbiğimiz doktr 38 de alırım demişti