leylaturker Bugun adetmin 4 cu gunu femara kullandim, ama kan testim negatifff🥲🥲 femara kullanmama ragmen adetim gecikiyor… peki neden hamilelik olusmuyor bi turlu anlam veremedim. 2 yil once kimyasal yasadim pes pese ondan sonra artik olmuyor
leylaturker Hic sorun gormedini soyledi en son…. anlam veremiyorum, benim cocugum olmayacak belli… artik hevesim kalmadi, buna alismam gerek cok aci bile olsa
leylaturker bdenerigokce sperm testi cok iyi , morfoloji de 4% Lokositler cok yuksek cikti 1.800.000 :(( bu sorun olur mu acaba