Tugceinciuak daha yeni spinal sezeryan oldum. Spinal iğnesi olupta uyuştuktan sonra taktılar. İğne batması gibi bir acı oldu ilk an geçti gitti hemen 😅 öyle can yakan bir acı olmuyor yani 😅 abartı tamamen. Çıkartırken de daha spinalin etkisi tam geçmemiş oluyor. Ama ben sezeryan sonrası odadayken sonda takılıyken canım çok acıyor demiştim. Sızlamıştı içimdeyken. Dedim acaba bir sorun falan mı var. Normalmiş. Çıkarınca dedim oh heee 😅😂 çıkarırken canım falan acımadı bu arada. Sadece takılıyken sızlıyordu. Çıkınca geçti hemen 😂