keremarasmomm Kızlar 37. Haftamda nst’ye girdim sürekli 20 çıktı sadece bir kez 49u gördüm sancı var mı yok mu acaba
Tugcecan26 keremarasmomm yok sanırım canım. Benim hep 40-50 arası çıkıyor doktorum sancın yok dedi 100lere gelince sancı var diyorlar burda