RabiaArtik merhabalar ben serum fizyolojik falan kullanmayi tercih etmedim hiç küçükken oğluma duş aldırıp duş sonrası burun aspiratörü ile temizledim en kötü yüzünü yikadim sonrasında temizledim 1 yaş sonrası ise 200 cclik falan serum aldım enjektörle 2 CC bir deliğe 2cc bir deliğe olacak şekilde sıktım sonra sırtına hafifçe vurdum ve yine aspiratör ile temizledim bana manuel aspiratörler zor geldiği için pilli aldım 2 farklı çekim gücü var çok rahat ettim