Kızlar selam, 38 haftalık hamileyim bebeğim 30.haftadan beri doğum pozisyonunda ve sancılarım aşırı derece de fazla kaç defa acillik oldum sancılarım çıkıyor ama malesef açılmam hiç yok. Normal doğum yapmayı çok istiyordum ama galiba bu gidişle biraz zor gibi gözüküyor artık eğer sezeryan olmak zorunda kalırsam hangisini öneriyorsunuz çünkü seseryan beni daha çok korkutuyor düşüncesi bile panik yaptırıyor bana 😵💫