Herayy içini ferah tut benim normal de 12+3 ama ultrason da tam 12 hafta görünüyor özellikle sordum geç döllenme de olabilir sıkıntı yok dedi daha önce de bir dış gebelikten kürtaj oldum bu gebelik de ise önce kese var ama bebek çok küçük görünmüyor dedi 4 haftalıkdı karnımdan baktırdım vajinal yoldan bakıyorlar diye de bilerek gitmedim 7 hafta da kalp atışı duyduk şükür 12 hafta oldu şuan korkma daha erken ama su bol iç kese büyür daha