Evazada Kızlar bu gün doktora gittim 40+5e kadar bekle olmazsa süni sancıyla doğum başlatılsın herşey yolunda bebek inmiş fakat doğmuyor kızım🥹süni sancıdan çokk korkuyorum ne yapa bilirim yardm edin
Krkymlk Evazada banada 3 gün daha verdiler gelmezse 3 gün sonra suni savcıyla doğum yapmak istiyorsan yatış için gel dediler açılması sancısı olmayıp suni sancıyla doğum yapanlar bizi bilgilendirin nasıl ilerledi süreç
Gizemre55 Benimde aynı şekilde pazartesi yatış verdiler suni sancı ile başlatacaklar sanırım bebeğin durumu iyi çok şükür 🙏
Htcdgrl Benimde cumartesi ye kadar vaktim var değilse yatısım yapılacak suniye kalmak istemiyorum ama ne yapacağımıda bilmiyorum artık
Evazada G12s_18 canm sende de programa bişeyler oldu mu?🥹bebeyin resminin olduğu yer öncelere gitmiş🥲