50 günlük bir kızım var. Doğduğu ilk günlerde sütüm gelmedi, bu sebeple mama başladık. Sütüm gelmeye başladıkça daha çok meme vermeye başladım ama ilk başlarda süt miktarı yeterli gelmedi, bu sebeple bu zamana kadar mama meme şeklinde ilerledik. Artık sütüm iyice geliyor ama kızım sanki bazen zorla emiyor bazen istekli emiyor. Bazen kıyametleri koparıyor memedeyken. Bazen de çok huzurlu emiyor. Bu durumlarda ne yapabilirim? Doktor ana öğünleri meme, doymazsa mama yapalım dedi ama biz hala esit şekilde mama meme gidiyoruz.