bendeanneoldum_ bebeğin hareketleri yavaş gibi görünüyor nst de ama
babyasyanil dediği gibi ben de nst ye çok güvenmiyorum bebeğin yerini bazen düzgün bulamıyorlar, geçen gün ben de bağlandığımda bebeğin kalp atışları arada duruyor gibi görünüyordu ki Allah korusun öyle bisey yok sadece koydukları cihazı düzgün sabitleyemeyince öyle oluyor bazen