Ya kızlar iki gündür inanılmaz ağrım var ama doğum sancısı değil yani dakika aralıkları uzun ama dayanılcak gibi de değil bide büyük tuvaletim var gibi hissediyorum ama yok aslında çarşamba son muayene günüm sizce o günü bekleyeyim mi yoksa gitmeli miyim hemen ilk gebeliğim