Hilalblgn Merhaba sat 5 temmuz cuma doktora gittim ilk kez 6 haftalıktık fakat kese gözükmedi beta düzenli yükseliyor. Salı günü tekrar gel dedi başına gelen varmı sıkıntı olurmu.
nurdan1091 Hilalblgn ben de yaşadım ama bu herkes olumsuzlukla karşılaşır diye birşey söz konusu değil. Bu form gerçekten insanin psikolojisini alt üst eden bir yer. Benim bu üçüncü gebeliğim diğer ikisi sağlıksızdi. Şimdi okuyorum ama önemsemiyorum yazılanları. Ben zaten herkesten daha tecrübeli oldum 😅 sana tavsiyem doktorun ne diyosa o. O zamana kadar da araştırma hiçbir şeyi.
n_han İlk gebeliğimde böyle bir durum yaşamıştım. Beta değerim yükselişteydi fakat olması gerekenden düşük değerlerdeydi . Sağlıksız gebelikti 8 haftalık sonlandırıldı. Her şeye hazırlıklı olunmalı umarım sizinki normal ve sağlıklı ilerler.
Hilalblgn n_han yok değerlerim düşük değil geç döllenme olmuştur dedi bekleyeceğiz. Sizin doktormu sonlandırdır.
Hilalblgn nurdan1091 evet benimde bundan önceki düşükle sonuçlandı. Dediğin gibi burası çok kafa karıştırıyor eşimde okumamı istemiyor. Beklemek zor geliyor. inşallah olumsuz şeyler yaşamayız.
n_han Hilalblgn Evet doktorum sonlandırdı. Çünkü 2 hafta bende bekledim geç döllenme olma ihtimaline karşı. Fakat dediğim gibi sizinkinin aksine hem değerlerim düşüktü hemde 8 haftalık olmuştum ve normal bir durum olsaydı kalp atışı çoktan duyulurdu.
Hilalblgn n_han çok geçmiş olsun biz de yarın 7 haftalık olacağız beta gayet düzenli artıyor bakalım ne olacak.