BirVeraAnnesi35 Babyannesii böyle bir durum mu varmış hiç bilmiyordum?? Ben ilk kızımı 38.haftada doğurdum kız erkek farkediyor mu
ececan2006 Babyannesii ben 41. Haftamda oglumu sezeryanla dogurdum kuzenim de kiz hamileydi ayni sekilde 41. Hafta sezeryan oldu fark ettigini sanmiyorum
Agg0207 Babyannesii valla bebeğe göre değişiyor ben ilk kızımda 41 haftaya kadar bekledim ne acilma ne sancı kanala bile girmedi sezeryanla dogurdum bazısı erkenden doğuyor