Arkadaşlar 41.haftama girdim hala sancı yok normal doğum istediğim için doktorum en fazla bu hafta da bekleyebilirim dedi.İstersen suni sancıyla başlatabiliriz doğumu istersen sezaryenle alabiliriz dedi kararı bana bıraktı.Sizce suni sancı mı sezaryen mi?