Kızlar yardımcı olur musunuz?
Bu ay kesintisiz 25 gün adet oldum biteli 5 gün oldu ama günde 1 kere sadece peçeteye olacak şekilde tekrar geliyor🤦🏻♀️
Doktora hamile kalamadığım için gitmiştim normalde 3 günde biten adetimin bitmediğini söyledim sadece yumurtalıklarım tembelleşmeye meyilli diye folik asit verdi hormonların normale dönünce düzelir dedi ama folikasit kullandığım günler daha da çok kanamam oluyor sizce neden olabilir bıraksam mı?