Korkulacak bişey mi ki.mesela alttan ultrasonla kıyaslarsanız nasıl? Benim eahmin geriye doğru olduğu için anca 10.haftadan sonra karnımdan göründü ondan önce hep alttan bakıldı,o durumla kıyaslayınca dayanılmıcak bişey yok yani acı değil de rahatsızlık veriyor sadece