Kızlar biz 37+4 günümüzdeyiz, bugün kontrolümüz var çatı muayenesi vs daha önce yapılmadı. Sizce doktora ne sormalıyım doğumla ilgili çatıyla ilgili aklıma gelenleri yazdım notlarıma ama atladıgım bişe var mu acaba destek olur musunuz aynı haftada olan kızçeler 🙃