Kızlar ilk klomen kullanımımda kimyasal gebelik oldu düşükle sonuçlandı. İkinci klomende çatlatma iğnesi regl oldum. Bugün reglimin üçüncü günü dr gittim 26 mm yumurtamın olduğunu çatlamadığını söyledi. Tekrar klomen ve çatlatma iğnesi başladı. Sizce klomeni içmeli miyim? O 26 mm yumurta kiste döner mi