Berraeray1 2 tane dondurulmuş embriyom var 6. Gün biri 5bb diğeri 3bb sizce nasıl hastane iyi ya da kötü demedi
ikizprensesannesi @Berraeray1 Demezler canım çünkü kalitesi iyi oldugunu düşündüklerini donduruyorlar zaten ve hiçte belli olmuyor hangisinin tutunacagı benim ilk transferim negatifti 5Aa kaliteydi iki embriyomda iyi kalite yani