dyggul Ayomerasl İyi olur inşallah herşey bebeğiniz sağlıkla gelsin ☺️ benim de bugün çatı muayenem vardı
dyggul Asklim çatıma baktı normal doğuma uygun olduğumu söyledi bebeğin gelmesini beklicez artık ne zaman gelirse hayırlısı olsun siz de 38.haftadamısınız 😌
Asklim dyggul evet 38+2 olduk kasılmalar var ama ne zaman gelicek sabırsızlıkla bekliyorum cuma günü kontrolümüz var
Asklim dyggul sizin bebek baş aşağı demi benim bebek hep sağ karnımda toplanıyor top gibi oluyor niye anlamadim pozisyon mu değiştirdi acaba yada öyle bir imkan varmı
ayseeeeeeee Benim de 38+4 cuma günü kontrolüm var bel ağrısı kasılmalar var vajinaya doğru arada gelen ağrılar da ama düzenli değil bakalım kızım ne zaman gelmek isteyecek
dyggul Asklim Evet doktor başı aşağıda dedi bazen benim de öyle oluyor bence hareketinden kaynaklı bir yerde toplanıyor gibi oluyor sadece orası yükseliyor karnımın
Asklim dyggul Ayn benimde öyle geçen hafta gittim baş aşağı dedi toplandığı için acaba pozisyon mu değiştirdi dedm