Birbahargunu Kızlar 23 haftadayim özel bölgeden ağda olmak istiyorum zararlı diyorlar açılma olur falan diyorlar pek mantıklı gelmedi ama bu haftalarda yaptıran var mı sorun yaşadınız mı
Ask-bebegim Birbahargunu ben 26 haftadayiz Yaptırıyorum çokta rahat ayda 1 gidiyorum canım çok rahatlık valla hamilelilikten öncede sonrada ağda sıkıntı olmadı
ggamze_akdemir44 Birbahargunu bir şey olmaz korkma. Daha küçükmüş yani ben 38.haftadayım gidiyorum bana bir şey olmadıysa sana hiç olmaz.
nurbeyza1 Birbahargunu ben 34 ve 37 de yaptırdım bir sıkıntı olmadı. Ama iyi bir yere yaptır ben aşağıyo göremiyorum diye yarım yamalak yapmış en son gittiğim yer. Elime geliyordu hep tüyler doğru düzgün almamış. İlk gittiğim yer daha güzel almıştı.
denizalismom Birbahargunu ben gebelikten önce de gidiyordum şuan 10 haftalık hamileyim hala gidiyorum bişey olmadı . Korkmanıza gerek yok. Ağda büyük rahatlık.
Birbahargunu Ask-bebegim hamilelikten önce bende gidiyordum çok rahattı da ne biliyim herşeye konuşuyorlar yarın randevuda doktora da soracam gitcem artık en temizi ağda
Ask-bebegim Birbahargunu bende danıştım hiç bir sikinti olmaz dedim sizde bi sorun bakalım yinede içiniz rahat etsin
Ilkay08 Ben 6 haftalıktan beri yaptıryorum her ay gidiyorum cok rahat dogumdan bı kac gün öncede gidicem 40 cıkana kadar beni idare eder zaten
BetulMom Ben en baştan beri kendim alıyorum şu an 14. Haftadayım bi sorun olmadı şükür ama neden doğumu tetikliyor ki? Doktor ağda yapabilirsin dedi bana
Birbahargunu BetulMom aman etrafın hurafesi büyük ihtimal de ben buraya soruyum dedim herşeye sakıncalı diyolar bende bebek kaybım var evhamliyim biraz etkileniyom hemen
Ayselsilahimigetir Birbahargunu ben 9 ay agda yaptım 41 haftalikta doğum yaptım erken dogumu falan tetiklediğini sanmıyorum 🤷♀️
_mervee Birbahargunu hamileliğimin başindan sonuna kadar ağda yaptirdim simdi ikinciye hamileyim hala agdayla devam ediyorum en temizi o oluyor hicbir sorunda olacagini dusunmuyorum