Karyahayırlı olsun canım 😊çok bişey yemen önemli değil yararlı şeyler yemen önemli.Ceviz,yumurta,süt,balık bu tip şeyler tüketmek gerek.Korkulacak bişey yok allaha emanet.Bana da istirahat dedi doktor bi ara hapşırmaya korkuyordum😬Zaman geçtikçe alışıyorsun nelerin normal olduğunu ya da korkmamak gerektiğini öğreniyorsun.Çünkü allahın dediği oluyor.