Blossom Ilayy_da Kurutma makinesi için banyoda yere gerek yok. Bir odanda ya da balkonda yer varsa oraya da koyabilirsin. Odayı düzenli havalandırman gerekir sadece.
Evafor Ilayy_da belirli bir zaman sonra ömrü kısalıyormus ikisi bir arada olanı alınca bende kurutma aldım ve mutfak a koydum zaten çamaşır makinesi de orada öyle yani
rainss Ilayy_da altusun 9 kg olanını aldım giyinme odama koydum su tankeri olduğu için su boşaltmam kolay oluyor dolduğunda uyarı da veriyor dolduğunda çalışmayı durduruyor battaniye havlu gibi fazla toz toplayan şeylerden çıkan tozları gördükten sonra iyi ki almışım dediğim bir şey
Ilayy_da Hiç bir odamda yer yok ya keşke olsa yeni evler malum balkon demeye bin şahit zaten mutfakta bile ocak koyacak yer olmadığı için tezgah üstü ocak kullanıyorum o derece 😂 Marka model olarak söyleyebilir misiniz rica etsem bende bakayım bir
fizikcianne Ilayy_da kurutma makinesi aldım 5-6 ay önce. Almadan önce çamaşırlı olanları araştırmıştım ama kimse önermedi iyi olmuyormuş
Ask-bebegim Ilayy_da a 101 de satılıyordu bacım biz ordan aldık bı bak bakalım hala vardır belki birazdan bakayım atayım
rainss Ilayy_da altus al 91 yb sanırım tek bu model var 9 kg Hepsiburadadan yorumlarını okuyabilirsiniz