naz_ozz Kızlar bugünü saymasak 39 haftalık gebeyim hem karnım ağrıyo hemde adet sancısı gibi oluyor böyle olanlar var mı doğacak bebişkom herhalde hazırlık yapıyor yavru kuşum 😮💨🤭
Tatar59 naz_ozz dakika tutun. Bu ağrılar belli aralıklarla mi geliyor ve dinlendiğini yattiginiz zaman geçiyor mu?
BurcuSTopsakal naz_ozz 34te bende de var, takıntı oldu, tuvalete gidip bakıyorum kanamam mı var diye, resmen adet olacakmışım gibi bi sancı… Sıcak su torbası koydum popo bölgeme, çok iyi geldi… Siz doğurmadınız di mi ne durumdasınız
Tatar59 naz_ozz doğum sancısı devamlı olmaz. Bı gelir bı gider tekrar gelir. Dinlendiginiz zaman geçmez veya azalmaz. Belli bi dakikada tekrar gelir.