Merhaba arkadaşlar 39+3 günlüğüm. Bugün hastaneye gittim önceki gittiklerimde de bugün gittiğimde de nst de sancı çıkmıyor. Benim ara ara belim kasıklarım ağrıyor ama girip çıkan bi ağrı değil kalıcı ağrı akşamları oluyor genelde. Sormak istediğim nst de sancı çıkmasa da bi anda sancı gelebilir mi nst sancı çıkınca doğum yakın mı oluyor ne zaman dogurucam çok merak ediyorum çok heyecanlıyım