umudum23 38 haftalık hamileyim, bugun ilk defa cati muayenesi olucam bir yandan aksam bebegimi göreceğim için heyecanlıyım bir yandan da çatı muayenesinden tedirginim, iyi dileklerinize ihtiyacım var 🙃
Esraaa4242 Türkiyede bu çatı muayenesini bu kadar büyütmelerini ben anlamıyorum ben Almanyada yaşıyorum burda her muayenede çatı muayenesi yapılıyor mecbur hatta hamile olmasınız bile kontrollerde yapılıyor ama öyle acı veren bişey değil zaten çok saniyelik elle muayene edip bırakıyor☺️
umudum23 Esraaa4242 Acısı ağrısı değil bilmediğim ve ilk defa yaşayacağımız için tedirginlik var yoksa günün sonunda bir şekilde bu bebekleri doguracagız Allah’ın izniyle öyle ya da böyle.. bilmemek tedirgin ediyor sadece 🙂