eflatun_1 Bugün görüş günümdü doktor suyumun azaldığını söyledi bide çatı muayenesi oldum çatım darmış doktor normal doğum zor dedi senin için sıkıntı olur sonu sezeryan olur büyük ihtimalle yine dedi suyu azaldığı için bebek çok hareket edemiyor
symag eflatun_1 aynı durumda olsam bebeği riske atmazdim. Catiniz sarsa o kadar sancı çekip sezeryanla dönmek biraz kötü olur herhalde