Birkaç haftadır tam bacağın bitimiyle vajina arasına denk gelen bölgede ağrı oluyor. İç bacağımda sivilce çıkmıştı o zamanlarda başladı ağrı sivilcedendir dedim ama ağrı daha yukardaydı. Sivilce geçeli cok oldu ama hala arada ağrı oluyor, elimle dokunduğumda bir ağrı acı olmuyor genelde oturup kalkarken oluyor ve sadece sol tarafta var ağrı. Acaba bebek baskı yaptığı için mi diyorum ama anlamadım küçük bi bölgede oluyor. Böyle bir şey yaşayan veya bilgisi olan var mı?