Bebegim3444 Ya niye yanlış yönlendiriyorsunuz ki anlamıyorum. Doğum sonrası ihtiyacı varsa bebek küvöze alınır 1 sene de yatsa ücret ödemez, kimlik çıkartıp bildirim yapmaya gerek yok zaten yatışı anne adına oluyor bebek atıyorum soyadı happy, bebek happy olarak kayıtlı sistemde. Hem yenidoğan hemşiresi yim, hem bebeğim küvözde yattı. Özel hastane de Devlet de para isteyemez, ücretsiz hizmet bunlar.