ins-me2626 Eskişehirdeki anne adayları veya tecrübeli anneler… Doğumunuzu özel hastanede mi yoksa devlet Hastanesi’nde mi yaptınız tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz.. Bizim gibi doğumu yaklaşanlara kararsız kalanlara fikir olsun..