-Prensesannesii- 30. Haftamda boyattım. Ama lütfen doktorunuza sorun risk durumunu bebeğin ve sizin sağlığınızı en iyi o bilir. Ben doktoruma sormadan asla yaptırmadım, açıcı kullanmamam gerektiğini solumamam gerektiğini, organik boya diye bir şey olmadığını bunu bilerek boyatmamı söyledi, ben beyazlardan ötürü boyattım kendimi rahatsız hissediyordum. 37 bitmek üzere yine çıktı boyatsam mı boyatmasam mı