GizeemArslaann Kızlar merhaba. 19 haftalık hamileyim ve hala hiç kilo almadım. Bu durum beni korkutmaya başladı artık. Normal mi bu durum ya
Aysee1123 GizeemArslaann Normal elbette. 20 den sonra alınması çok daha normal hatta ☺️ 21 e kadar almadım bende. Şimdi 30+3 üm 4 kilo aldım toplam. Rahat olun yani 👍
Mavigozunannesi GizeemArslaann ay ne güzel işte tadını cikar bebek iyise hiç kafana takma illaki alacaksin cunku son 3 ayda çok kilo alınıyor ben 48 le hamile kaldım ilk 6 ay 7 kilo aldım şimdi yavaşladı 27 haftalık oldum bundan sonra yine bi 6 daha alirim 🤣
Hifa_hifa Merak etme bende 23 ten sonra almaya başladım o haftadan sonra artık bebek kılosuna bakılır protein ağırlıklı beslenmeye devam etmelisin cnm