Birsenvergili geçmişe çok gidemiyorum kullanıcı adını unuttum bayanın bir kaç kez söylemişti üzerimde kalmasın diye yazdım 😉 Cuma veya Pazartesi doğumum var 3 kg yuz çok düşermiyiz diye kafama takıldı ark usg sinde 400gr eksik doğdu 2900 demişler 2500 doğmuş sabahta 150 gr şişlikten gitmiş etkiledi biraz beni