Sağlıkla gelsin inşllah benimde bir prensesim oluyor çok şükür🥰
Nasıl geçiyor hamileliğin belirtilerin kusmaların nasıl ben çok rahat geçiriyorum ilk hamileliğim 21+0 haftalık olduk çok şükür yarısını tamamladık hiç kusmadım bulantım olmadı sürekli ekli ve tuzlu şeyler yedim hele turşu😍