dyggul benimde aynı şekilde oldu ilk doğumum.34 de çatı muayenesi oldum eve geldikten sonra kanamam oldu hastaneye gittim sancım çıktı açılmam olmuş doğumhaneye aldılar iğne vs vurdular doğumu durdurdular 1 hafta sonra suyumda geldi mecbur doğurdum artık