AlininAysesii Devlet mi özel mi bilmiyorum ama, bebeği gördükten sonra yapıyorlar rutin gebelik tahlillerini, onda da açlığa tokluğa bakılmıyor 😂😂😂
Eliffkyz TugbaYildirimYasar ben deli gibi aç gittim su bile içmemiştim doktor 5+3 te olmama rağmen keseyi göremedi öğleden sonraya kaldım tekrardan. Sakın aç gitme arkadaşım.