Tugce-12 Kızlar merhaba şimdi doktorun yanından çıktım gayet normal 2 hafta sonra kalp atışı için gel dedi İnşaAllah ☺️ Ben merak ettim bu kese içindeki küçük nokta sizce yolk kesesi mi bilgisi olan yazabilir mi 🥰
Hatice333 Tugce-12 ya canım görünce çok mutlu oldum bende bugğn gideceğim kese için çok korkuyorum inşallah bende görürsem keseyi ve bebeği 🙏 ❤️
Sineemiis Tugce-12 son adete göre mi 5 haftalıktınız o zaman yoksa ölçüm yaptı keseye göre mi 5 haftalık 🥹🐥
minikoannesi123 Ayy o günlere gittim yaa😌 çok heyecanlı, güzel duygular. Sağlıklı bir hamilelik dilerim
Pamuk Tugce-12 Ya ben senin test yaptığın üzülüp kararsız kaldığın günleri hatırlıyorum.Yeni aklıma geldi çok duygulandim🥹🥹💜
Tugce-12 Pamuk yaaa çok teşekkür ediyorum Allahım bekleyen herkesleri sevindirsin sizde beni hiç yalnız bırakmadınız çok ama çok teşekkür ediyorum 🥰🥰🥰🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Ainour_chamit 5+0 da mı gittiniz bende bugün 5+5 im 6 haftaya kadar durayım diyordum ama duramıyorum gitsem mi acaba doktora benimki de gözükür mü
Ayseanneeee Ainour_chamit hiç gitme yedinci haftanda git . Göremezlerse moralin bozulur.gec gözükebiliyor .
EdaninBebegi Kızlar ben dün gittim 5+2 normal ultrasonla görüşmez ama yinede bi bakalım dedi ve göründü :)) her an her şey olabiliyor onu anladım
Hatice333 EdaninBebegi bende gideceğim bugğn canım kese için kalp atışı ne zaman duyulur dedi sana doktor 🤗
Tugce-12 Hatice333 canım ben gittim kese gözüktü 5+1 de vajinal yolla çok şükür 🤍 15 gün sonra kalp atışı için çağırdı yani 7. Haftaya denk geliyor sen şuan kaçsın canım☺️
Hatice333 Tugce-12 5+0 benim hesabıma göre ama şuan doktora gidiyorum yoldayım kese için ultrasonda kaç çıkacak bilmiyorum kese gözükür inşallah 🙏😘