melissayilldiz_ haftaya girdik artık ve hala hiç hareketini hissetmedim. cinsiyetinide çok geç gösterdi sürekli uyuyor biraz tembel galiba 😅 sizin kızların hareketlilik durumu nasıldı ne zaman hissetmeye başladınız ? ne zaman hissederim merak ediyorum
Pamuk melissayilldiz_ Bence cinsiyete alakası yok.Benim kızımda aşırı hareketliydi.Doktor zor görüntü yakalıyordu hiç durmuyordu😂 Ayrıca hissetmeniz için erken genelde 20. Haftadan sonra hissediliyor.
svgiakgn melissayilldiz_ canım bende kız bebişe hamileyim doktor ilk hamilelikte genellikle 22-23 haftalardan sonra hareketler daha net hissedilir dedi şimdi 30+1 haftalık hamileyim her hareketini hissediyorum acele etme hissedersin 🥰🥰🥰